Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 17 mars 2011

Semester i sikte!

Så för första gången sedan jag slängde min framtid som statstjänsteman(kvinna) åt sidan, så ska har jag äntligen gjort mig förtjänt av semester. Det känns overkligt så här 3 år senare...

Nu ska jag äntligen förverkliga en liten dröm Hanna och jag har haft e bra tid nu.

Ni vet tid..Det finns massor, men ändå räcker den inte till.
Vi ska till sommaren förverkliga drömmen om att åka till min familjs fjällstuga och stänga världen ute minst 1 vecka. Vi ska bara egna oss åt Last Leaf och musiken!

Vilken härlig dröm! I år ska den gå i uppfyllelse.
Vad vore människan utan hopp och drömmar... Tomt skulle det nog vara, så dröm gott folk och förverkliga.
Lev och längta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar