Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 9 juni 2011

Last Leaf på Drakfesten 2011?

Jag anmälde Last Leaf på musikwebben för att ha en chans att få spela på Drakfesten i Sundsvall 2011. Och idag ringde Fredrik Hast och sa att det gick så bra så. Flummig i hjärnan p.g.a febern blev jag överraskad och glad och sa JA!
Men.....ikväll kom jag på att då är jag i Berlin......Å nej! Vilket skämt! Att måsta tacka nej till 2 spelningar på en vecka är helt galet!
Ida, jag (kockot i mitten) och Emil var en del av Drakfestliheterna förra sommaren.
Då marscherade vi in på scenen med stolthet!
Jens Nilssons träffsäkra och underbara nummer var en ära att få delta i!
Men i sommar tycks det inte bli någon Drakfestival för vår del......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar