Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 8 juni 2011

Ställer in spelning!

Känns dramatiskt när man är mitt i stormens öga.
Riktigt tråkigt är det att ställa in en spelning!
Jag blev förkyld och fick feber i måndags och det har inte blivit bättre utan värre....
Har aldrig ställt in en spelning förut, har alltid kört på oavsett fysiskt tillstånd, men nu är jag så vimmelkantig att jag inte kan sjunga. Arrangörerna måste ta till med plan B och Last Leafs bandmedlemmar är besvikna. Men tröstar mig med orden att det kommer fler spelningar! Vill inte vara den som sviker bandet, men idag är det min tur. Jag är en sjuk banger som nu ska sova sig frisk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer faktiskt fler! Alla blir vi sjuka i bland. Inge man rår över.
Pössen!
~ Ida

Skicka en kommentar