Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 29 november 2010

Att hålla ut....

Idag är jag inte på G.
Är helt ur form och har ont i magen......
Men jag försöker med alla medel att hålla igång idag ändå!
Inledde dagen med att försova mig och komma försent. Vilket är det värsta jag vet, när en hel grupp människor sitter och väntar på mig. Då lixom själ man av deras dyrbara tid!

Väl hemma senare, kom (tack och lov) goa människor och muntrade upp mig! :)
Nu har alla åkt hem och jag försöker bara att hålla mig vaken.....
Ida som just slutat jobba, vill nog att jag ska komma förbi henne och hjälpa henne med det administrativa inför spelningen vi styrt upp den 4 dec.
Har försökt att göra så mycket jag kan hemifrån.
Vilket tillstånd vi än är i, måste vi räkna inbetalningarna av biljetterna! För imorgon ska pengarna vidare till Blå katten!
Hoppas minst 30 pers har pejat......annars måste vi ställa in spelningen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar