Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 24 november 2010

STATUS

Försöker hålla dagsrytmen, men mitt tempo sackar....

¤ Jag repar in låtar i ett annat projekt, genom att lyssna på slask inspelningar....funkar riktigt bra.
Försöker printa in dom i skallen, så att jag kan sätta dom imorgon i LPS studion.

¤Nu ska jag ge mig på planering av musikstunder för barn.

¤Och sen drar jag till Häresalonger och lägger mig i den sceniska sången och koreografin!


För er som inte hittar till Blå katten spelningen den 4 dec, följ pilen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar