Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 5 november 2010

Run...


...cirkulerar i mitt huvud. Jag har lite funderingar på stämmorna som jag inte riktigt kan släppa. Kanske tar det med Hanna i kväll om vi ses!

I morgon ska vi till Åkes studio igen och lägga lite sång. Så jag håller tummarna att min förkylning som spökat i veckan har lagt sig helt. Vill inte låta nasal när jag tar ton :)

Sitter just nu och njuter av en lugn och skön grötfrukost med ägg och kaviar...hoppas på att vargavintern ska komma snart med snön yrandes. Vill plocka fram skidorna och svisha ner för backarna vid södra o sidsjön...ignorerar tanken på blodsmak som brukar följa när dom oändliga UPPförsbackarna kommer...:P Kul ska det bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar