Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 26 november 2010

Lyssna på oss!

Nästa vecka har vi två spelningar. Den ena på onsdag i Härnösand på scenen på Parketten och den andra på lördag den 4 här i Sundsvall på Blå katten.
Ska bli kul, men det kräver sina mentala förberedelser!

För mig handlar det alltid om publiken.
Hur många som kommer, vem som kommer och om dom kommer vad tyckte dom?

Idag har jag sjungit stäm sång i LPS studion och oroat mig över baggisar.
Mitt självförtroende är stort när det kommer till sång, men min ork räcker inte lika långt som mina toner.....;)

Nu ska jag göra fredag kväll!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan inte tänka mig annat än att alla kommer att bli helt facinerade av er musik! Allt jag hört berör mig och ibland blir jag helt tårögd! Släpp oron och låt oss hoppas att många tar chansen och kommer till Blå katten! Vet alla att de måste boka plats innan den 29:e november? Kram Annika

Skicka en kommentar