Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 23 september 2010

Änglalikt TIPS

Folk frågar mig ibland om jag har några tips omuppsjungning eller hur man lär sig att sjunga?
Jag dricker te och drar igång nån favorit låt på cd-spelaren och sjunger med och låter energin flöda.
Mitt viktigaste tips är att låta sången komma från hjärtat!
Sångerskan Yaz gav mig ett grymt bra tips på låt som är min nya favorit just nu:
Änglalika Eurythmics ligger bakom den perfekta

"uppsjungningslåten" - There Must Be An Angel

Annie Lennox är förövrigt en av de bästa

sångerskorna i världen.

Om man nu kan vara bäst på sång?

Hon ger mig iallafall gåshud fast jag inte är nån gås!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar