Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 9 september 2010

AV eller PÅ

Hannas status.
Ger allt jag har när det gäller, använder energi jag inte trodde att jag hade!
Men när jag är klar får jag punka och hinner inte ladda batterierna ordentligt tills det är dags att köra igen!
Var är mellanläget? Balansen?
Så mycket jag vill göra och så många människor jag vill träffa!
Har svårt att köpa utbrändhet!
Men jag måste lära mig hur jag ska ladda batterierna och gilla det "gula" läget!

Tack och lov för att jag iallafall har musiken och sången!
So I say, thank you for the music!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar