Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 8 september 2010

Rep i RIKTIG replokal :D

Äntligen tog vi oss till Antons replokal!

Anton fick smaka på LL:s låtar på ett fullt trumset.
Eric bytte ut akustiska gitarren mot elgitarr.
och Hampe fick skruva upp volymen på basen :)

Själv så hade jag seriösa problem att bli vän med micken, vart totalt desorienterad av att försöka hitta min trötta röst i allt ljud som omgav en haha. Det kommer ta ett tag innan jag kan sjunga avslappnat i den, så det är tur att vi kommer att få fortsätta repa där. Hanna och jag skrålade på för fulla muggar, det var riktigt ös!
SKOJ :D

Nu är det tack och god natt för mig. Det har vart en lång dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar