Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 14 september 2010

Lapptäcke


Nästa gång vi ses blir det sygunta! ...hur stavas det egentligen?! (stavningskontrollen gav inga förslag..)

I alla fall så låg jag här och funderade på vad vi skulle hitta på för vers till A lovers poem, när jag insåg att jag hade en annan låt som jag bara hade 1 vers och nån brygga till. Dom skulle kunna passa i hop om jag transponerar om versen...

Hanna har letat efter en vers längre bak i arkivet och hittade en låt jag skrev i gymnasiet..
När vi ses ska hon ta med flöjten, för jag har funderar på ett flöjt-tralligt stick i låten.

Längtar tills vi kan sy ihop bitarna på A lovers poem och låta alla stenar falla på plats.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar