Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 18 september 2010

Myskväll

I går vart de tjejkväll med en kompis & hyrd film!..jag kommer inte ihåg när jag senast gjorde det?? Måste vart flera år sedan, men det var jättemysigt :)

Nu ska jag snart och jobba och känna mig nyttig igen. Så glad att jag äntligen har kommit ur sjukträsket :D

Jag hoppas jag slipper det på ett tag nu. För jag vill ha massor av kraft till Last Leaf. I morgon tänkte vi ses, jag och Hanna. Efter jag jobbat så klart!

Längtar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar