Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 11 februari 2011

50% Last Leaf möter Peter med Familj :)

Dom här två fina människorna fick jag äran att träffa i kväll. Peter Ferneus och hans fina sambo.
Tänk vad mycket det finns att prata om bland oss lika sinnade!
Det känns kul att äntligen få börja att bygga en bro mot en musikalisk framtid tillsammans. Att ta del av varandras erfarenheter, sätt att arbeta och skapa på, tips, samarbete...ja samtalen var långa och flätades in i varandra. I bland undrade jag för mig själv vad det var vi började med att säga, då vi ständigt kom in på nya vinklar och banor.
Det är helt klart att vi behöver några tillfällen till för att hinna prata om alla bitar. Dessutom är det en hel del som var svårt att ta tag i när min andra kära Last Leaf halva ligger hemma i förkylning. Vi hoppas på ett nytt möte med alla 3 nästa vecka :)

Nu ska jag avrunda kvällen med lite avkoppling...läsa en skön bok och en skål pop corn tror jag bestämt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar