Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 28 februari 2011

Sol!!!


Det kändes helt fantastiskt att känna solen värma i dag!
Jag passade på att njuta lite av den i dag när jag hade lunch. Satte mig på en en bit parkbänk där snön smält bort. Sååå skönt :)

Ny vecka och hopp om lite Last Leaf...
Men vi är inne på andra veckan med struliga tider...vi får inte ihop en dag då vi alla kan repa. Så vi får köra hårt nästa vecka som kommer helt enkelt.

Jag hoppas i alla fall att jag och Hanna kan lyckas ses någon timma. Lättare att tajma in 2 personer än 5.....tror jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar