Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 22 februari 2011

Tillbaka från en minisemester

I bland är det så underbart att bara få komma iväg hemifrån. Även om jag bara var ledig 2 dagar, så blir det alltid en massa måsten om jag stannar hemma.
Så i helgen drog jag iväg till min kompis och salsaprins söder över. Jag har jobbat så mycket senaste året att jag knappt har haft tid att åka någonstans. Så det var så kul att själv få hälsa på för en gångs skull :)
Självklart så går det inte att ducka för bloggdrottningens paparaziblixtar hehe...sånt mina nära o kära få stå ut med ibland :P

Nu är jag hemma tillbaka till verkligheten igen. Kvällens rep vart inställt pga jobb. Får se vilken dag som passar alla nästa gång. Dags att påbörja nästa facebook- konversation ang reptid! ...blir nästan svettig och nervös. Att hitta en tid som passar alla känns för tillfället svårt. Är det någon som vet hur man bygger en tidsmaskin?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar