Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 24 februari 2011

En överaktiv hjärna!

Alltså detta är inte lätt. Här tänker jag att det ska bli så skönt med en lugn ledig dag och göra lite sånt som jag inte haft tid med.
Problemet är bara att jag vill göra så förbaskat många saker samtidigt.
På min lugna dag har jag planerat att jag ska hinna baka bröd, åka skidor, komponera klart en låt, läsa en bok...och just ja! köpa en intressant bok också, för den förra har jag läst ut.

Sen har vi eftermiddag/kväll. Då ska jag hinna träna in poser inför en fotografering på salsan, äta middag och... lunch ska jag hinna med efter skidåkningen också. Sen på kvällen ska jag på ett möte och hinna träffa en kompis.
???!!

Det ser inte lovande. Nu kommer det störtsa probemet av alla. Vad ska jag ta bort?
Puh! det är faktiskt jobbigt att vara ledig innan man rationaliserat bort hälften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar