Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 10 februari 2011

Snökaos ute!



Wohooo! tog mig runt halva stan och backade och körde för glatta livet. Helt nöjd med att inte fastnat..tills jag kom insladdandes på min gata, med fart för att inte fastna.
20 meter från min parkering får jag möte mitt i snökaoset! som tur var så lyckades jag backa mig ut i korsningen och sedan fick dom putta på tills jag fick fart på bilen.
Nu står den parkad på ica :P..sen en prommis i galet blås och yrsnö haha XD

Men på kårhuset lyste vi som solar på dansgolvet!

Julio, min danspartner, kom hem från Cuba med en massa solenergi och en hel hög med inspiration. Trots vädret tog sig några tappra själar till kurserna.

Oj, vilken vecka. Nu är både musiken och dansen i gång igen. Mår som en prins! essa! :)
Men för att orka med dom dagar som är kvar av veckan är det bäst att sova!

I morgon ska vi träffa Peter och prata spelningar och andra planer i vår. Det blir Last Leafkväll med Peter.

Vi ses i morgon Hanna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar