Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

fredag 2 april 2010

Glad Påsk!


I går träffades jag, Hanna och vårat tjejgäng. Vi lagade middag hos mig och pratade hela kvällen lång,
Det bjöds på plockmat, fetadip, guacumole, chunky salsa och annat gott! Dom påskgula ljusen skimmrade, skratt och allvar ljöd genom kvällen.
Jag tror jag åt konstant hela kvällen, så magen riktigt skrek på slutet :P

Så i dag tog jag mig ut och sprang. Det brukar var bra medicin för en övergödd mage, skööönt!

Kanske blir lite pianolir i kväll. Jag har haft suget, men inte orken länge nu. Det är så frustrerande när man inte har energi kvar att komponera. Men nån gång i helgen kommer det i alla fall bli av vilket känns underbart. Att få rå om sig själv lite :)

GLAD PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar