Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 18 april 2010

jag ser....


...en egen lägenhet igen
...nytapetserade väggar kanske..
...rum för pianohörna och skaparhörna för mina smycken. Mmmm och en frys och kyl full med färgsprakande råvaror och grönsaker. Örter i balkonglådor, färska att krydda matlagning och ört teer.

Mitt fria kreativa skapande i form av musik och annat kommer att få andas frirum och inte längre kommer jag känna mig kvävd av att jag stör andra i min närhet....ja, det närmar sig!!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar