Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 11 april 2010

Tack för en härlig födelsedag!


Det vart full fart på min födelsedag!
Började morgonen med lite salsa tillsammans med mitt underbara gäng.
Lite jobb på det..
Bytte om hos Hanna och sen vankades det champanje, god mat, vin och sedan pratade vi, Hanna, Jerker, Emil och jag, konstant tills vi tog en taxi ner till stan och shakade loss till stängning.
Känner mig milt sagt golvad nu efter en mysig middag med nästan hela familjen samlad. Kan väl erkänna att jag mest lyssnade sista timman...eller försökte i alla fall hänga med :)
En härlig helg, men nu blir det chill och avkoppling !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar