Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 7 april 2010

I väntan på bussen..

Trots att vi pratade mer än spelade, så kände jag mig upplyft och inspirerad!
Hampe släpte av mig på buss hållsplatsen och där stod jag och gastade ut i svarta natten.....tur att det inte var några människor i min närhet. Jag började på en låt i helgen när jag satt framför pianot. Den har fastnat på repeat i mitt huvud, så jag stod där och klurade på möjliga verser och körstämmor. Ska brainstorma med Hanna nästa gång vi ses tror jag... Hanna låter det bra? ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar