Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 13 april 2010

Största möjliga tysssssstnad

Feber och huvudvärk en solig dag som den här!
Kanske kan sätta mig ut i solen en stund senare och ladda batterierna ändå.
Trist att gömma sig i mörkret å slö glo på dumburken.


TV eller inte TV det är frågan?


När jag tittar så tittar jag mest på film eller serier, men undrar hur bra det är för mig egentligen? En grymt bra film kan inspirera, men jag är aldrig kreativ efter att jag tittat på TV! Om jag går en dag i tystnad bubblar idéerna och sångerna ur mig.....
Så jag ska bli bättre på att stänga av TV:n och bara vara.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar