Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 28 oktober 2010

byter mentalt planhalva

Ligger i soffan och myser, reflekterar över kvällens salsakurs och planer.
Dags att varva ner och byta fokus till Last Leaf och inspelningen i helgen.

Är de någonting jag har lärt mig så är det att var sak har sin tid. Det är ingen idé att tänka på musikprojekt under salsa-torsdagar. Precis som jag inte tänker på salsa dom dagar jag musicerar. Får då stressar jag sönder. Lös en sak i taget och njut av stunden och nuet och låt resten av världen stå still tills det är dags att kliva in i den.... :)
Det är i vart fall min lösning på att kunna ha alla mina bollar i luften.
...fast i bland får man tyvärr plocka bort någon "boll" också....
, nu ska jag sluta filosofera och ta mig lite kvällsfika!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar