Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 27 oktober 2010

Pussel

Det är ett evigt pusslande att jobba med musik.....
Idag är jag alldeles snurrig, datumen går inte ihop.
När det ena stämmer, stämmer inte det andra. Problem är till för att lösas, men det är inte alltid så lätt!!! Just nu vill jag hitta en dag i veckan då jag kan leda baby sång/rytmik.
Och en annan dag i veckan till en grupp 10-12 åringar som jag ska leda genom musiken. Och varför inte dans med 4-åringar? Musikhandledaren i mig vill sätta igång och jobba! Och möjligheterna finns, nu ska jag bara planera upp min tid och vad vi ska hitta på för nå kul!
Last Leaf får vänta tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar