Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 12 oktober 2010

Datorn mitt substitute

Önskar att jag var i Berlin med min fästman!
Saknar honom......
Men vad är en bal på slottet?;)

Massa redigering och datanördande idag har gett mig rutiga svidande ögon.
Men nu är vi närmare målet att kunna bjuda på schysta band bilder!

En sista prommis med hunden nu,
sen hoppas jag på en lååååång skönhets sömn.
Imorn blir data tiden kortare....

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZaknar EmilZZZZZZZZ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar