Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 25 oktober 2010

"Chicken good"

(sitat från en av mina favorit filmer: Femte elementet).

Mellanlandning hemma, tuggandes på kyckling ska jag snart resa iväg till en ny låt.....
Från studio till en hemmastudio och kreativa musiker. Kul!
Skönt att komma hem, trots renoverings kaoset!
Men lite stressad tror jag, nacken är stel som en fura.....
Jag har svårt att tolka min stress, det brukar vara min kropp som säger ifrån.
En varm lugnande ducsh kanske och sen hopp in i bilen!
Mot musiken.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar