Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 6 maj 2010

En dag vid pianot



I dag satt jag 3 timmar vid pianot och fixade till nya verser, refränger, arrade upp komp och annat på en massa låtar som legat och gonat till sig och bara väntat på att jag ska göra klart dom. Det var så kul att äntligen ha en ledig dag då jag kunde jobba med det och på solot till shiver. Även om Jerker inte kunde i dag, så har jag i alla fall fräshat upp solot lite. Jag ska visa det för Hanna med flera på söndag och hoppas att det ska smaka ;)

Annars är det mycket scenkläder jag måste handla, Puh!

Jag har inte hunnit bestämt någon Last leaf out fit, men jag har nyss beställt 2 klänningar till salsa uppträdanden i maj :) Ojojoj vilka heta brudar vi kommer bli på scen hehe :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar