Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 22 maj 2010

Spånar....

omslag till Shiver? :)
Vad sägs om den här underbara bilden från inspelningen av videon?

Jag har och är sjuk den här veckan, men har varit i en fin miljö med fina människor i några dagar. Det har gett mig inspiration och nya tankar.

Just nu är min plats i sängen och mina fantasier har inga gränser. Jag älskar att skriva av mig dom och fylla vita sidor.
Så skapas mina sång texter, men vissa sidor består bara av kludd :)

Kluddet det ärligaste och sannast mot mig själv.
Förskönade texter når inte fram.
Enkelhet är vackrast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar