Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 11 maj 2010

Kisses and Rain

Kisses and Rain

......en låt jag skrev i sommras. Jag ligger och kollar igenom låttexter jag skrivit. Känslor kan vara vackra, precis som den här bilden på ett par händer som jag hittade på google, bra att ha när man bloggar :) ..undra vilken historia dessa händer har? Jag kanske borde skriva en historia om vad jag tror deras händer bär på för hemligheter hihi

VERSE 3-kisses and rain

Your eyes. The secret of your soul. A treasured harmony, that is your way to be.

I’ve attached a glimpse of your soul to mine. Out of a memory created in time, came kisses and rain.

CHORUS

I lie next to you.

The sea mirror us.

A kiss. Where lying on the ground.

I look into your eyes as you see through mine.

The day turns to night.

My lover. A kiss good night.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar