Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 17 maj 2010

Så var uppträdandet gjort, hade jättekul!



Helgen har varit helt underbar. Omsluten av positiv energi, musik och härliga rytmer. Det kändes jättekul att mina bästa vänner var där med respektive! Dom har inte sett mig dansa salsa fast jag snart varit instruktör i 2 år. Hanna och jenny såg stolta ut så jag tror vi gjorde att snyggt uppträdande. Jag är verkligen jätte nöjd och hade riktigt kul på scen. Så Falun here we come, sista helgen i Maj! ..i går var jag så trött att jag däckade strax före kl 21 och sov till 1130 i dag :P
Tror jag behövde sova i kapp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar