Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 14 juli 2010

Don´t you worry dear

In my higher state of mind, I can go lost in time, but my feet are always on the gound.....
kom ur min mun imorse....
Skönt sätt att börja dagen på!
Med en nyvaken låt, grumlig röst och känsliga öron.

Nu ska jag ge mig på gitarren igen och låta den eka i min lägenhet. Snart har jag nått målet att kunna spela och sjunga låten ur mitt hjärta.

Imorgon ses vi igen och ger låten Don´t worry dear en chans att bli ännu bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar