Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 29 juli 2010

PIANO















Jag är nu stolt ägare av Bröderna Jörgensens minsta piano!
Det ända som fattas nu är att det ska stämmas än en gång på söndag, sen är det fit for fight.
Fast det går att spela på redan nu, så jag har nyss suttit och njutit i min lilla musikhörna i vardagsrummet :D

Det känns helt underbart att äntligen få mitt första egna piano sedan jag flyttat hem i från...det tog ju bara en si så där 8 ÅR!
Ett av kraven på min lägenhet var att det skulle vara på botten plan, så att jag kunde kånka in ett piano och nu står det här. UNDERBART!

I natt kommer jag att somna med ett brett leende på mina läppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar