Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 5 juli 2010

Luft, skog & näst intill bara fötter på jord

Träd om kring mig, lungorna pumpar, mina fötter springer lätt framåt.
Efter en sen dag på jobbet skriker kroppen efter luft och hjärtat klappar.
Det blev 30 min i mina nya 5fingerskor...poängen med dessa grodfötter
är att man ska springa framfota och få en naturlig kroppshållning som
människan är byggd. Ska vara bra för mina stackars kotor och leder.
Vad gör man inte... :)

Nu hänger skorna på hyllan...snart en varm skön dusch och sen en film och lite fika.
Mums!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Ida, jag hoppas skorna fungerade bra. Roliga ser de ut i alla fall.
Kram/Jenny

Ida sa...

Haha, jag ser inte klok ut i dom...vi får se om nån månad om det fungerar :P
Kram

Skicka en kommentar