Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 25 juli 2010

Rep med hela gänget


Om ett tag kommer hela Last Leaf ensambeln till mig! Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite kaffe, skorpor med ost och marmelad..hoppas det passar. Jag och Hanna har planerat in fikat först eftersom det alltid brukar börja med att vi pratar bort första timmen i alla fall, när vi inte har sets på ett tag. Så är det lika bra att vara förberedd med kaffet i ena handen och fikat i den andra.

Välkommen till mig Anton, Hampe och Hanna!
Vi ses snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar