Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 13 juli 2010

Vatten

När sommaren är här så vill jag bara leva i nuet, glömma alla måsten och njuta av solen, vattnet & gott sällskap. I går låg jag vid stranden och lapade sol med två vänner. Det var så varmt och härligt att vi vart kvar från kl 16 till 21 i går kväll. Det var en sån där härlig kväll som aldrig tar slut. Det är ljust ute och vi satt och chattrade sent in på natten...det är sommar!
I söndags satt Hanna & jag vid pianot och smakade på en av våra nya låtar. Det var underbart. Snart kan jag bjuda in henne till min musikhörna med ett RIKTIGT PIANO :D Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar