Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 5 juli 2010

Jo tack, det satt som en käft smäll :P


Hehe..jag var på våran Club Bucanero och serverade drinkar och dansade salsa. Svettades tillsammans med en massa härliga människor i den underbara värmen. Jag tror det aldrig har beställts så många glas vatten i baren som i går. Själv så dansade jag loss så pass att jag lyckades få en armbåge på käften och en spräckt läpp..
...efter lite is på det så blev det nån sväng om till..fast en aningen mer paranoid över danspartnerns armar som cirkulerade kring en som en tornade. Kan inte påstå att jag sett det ur det perspektivet förut.
Som tur är gick nojan över ganska fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar