Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 3 december 2009

Dålig bloggare

Jag är en dålig bloggare. Eller. Jag är så jävla upptagen. Eller. Jag har glömt hur man gör flera saker samtidigt. Last Leaf har blivit mycket lidande av det senaste tiden.
Förklaringen:
I sommar och höst hade jag väldigt lite jobb och mycke tid över till projektet. Men eftersom jag hade dåligt med jobb då så hamnade man i ett inte så efterlängtat ekonomiskt läge. Nu har jag nästan mer jobb än jag hinner med, och ett fint läge att jobba sig tillbaks igen. Måste täcka upp halva året på en månad :)

Men på lördag ska jag sätta av lite tid i alla fall... Vi ses då Hanna och Ida

1 kommentar:

Ida sa...

Japp, vi ses på lördag Jerker :D
.... vilken tid? på dagen vid 11-12 snåret kanske eller på kvällen?

Kram!

Skicka en kommentar