Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

lördag 12 december 2009

Stolt ena hälft till andra hälften av Last Leaf

Efter en heldag på jobbet var jag och såg på Hannas skötebarn Indals Älvis final show. Nu förstår jag vilket jobb hon har lagt ner! Rikigt bra jobbat :D
...Hannas kille som var en av gänget på scen drog i gång en massa skrattsalver och det kändes som om han stor trivdes! Själv skrattade jag mest åt en scen där en tjej skulle översätta förhållningsregler som han gav. Precis min humor!!! ... som barn var min favorit en svart/vit stumfilm som heter PLANKAN där förveklingar sker via mimik o gester. Så kul!

Ska snart släcka lyset o sova med Indals Älvis medley snurrandes till sömns!

Viva Las Vegas... Viva Las Vegas.... Vivaaaaaaaa Las Vegas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar