Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 21 december 2009

Na na nah..en melodisnutt i huvet


Har en början på en låt i mitt huvud, men jag har inget instrument att komponera med. Bor hos pappa just nu och hans båda gitarrer saknar en sträng var, suck! Kanske borde ta tag i saken och lära mig stränga om den... Sen ska det bli fart på komponerandet :P

I dag är det 8:e dagen i streck som jag jobbar och det börjar kännas. I morse trodde jag att jag hade feber eller nått, för att jag frös som en toka under täcket. Men i stället hade jag löjligt låg temp, 36.1 C... ?!! ..termometern riktigt skrattade åt mig när jag stog där halv död o ville bara lägga mig och sova. Men som tur var vaknade man till efter en promenad till jobbet pulsandes i snön :) Ett riktigt vackert snölandskap i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar