Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 14 december 2009

SNÖ

Äntligen! Nu känns det som om julen är på väg........stämningen föll ner på mig i form av små flingor av snö. Inspirerad av den ny funna känslan åkte jag och julhandlade för första gången i år!
Efter en stund inne i affärerna var stämningen borta? Trots jul musik och pynt!
Stackars dom som jobbar i butikerna så här års!
Jag pallar inte mer än ett par timmar i den där miljön!

Nu ska jag ska jag göra ordning singeln Night train och skicka den till min släkt! Hi hi det är flera av dom gamla som inte har hört den ännu!

1 kommentar:

Anonym sa...

kommer du ihåg: jingle bells, jingle bells ååååååå jiiiiiingle bells i Swansea :) Those were the days /Lina

Skicka en kommentar