Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 28 december 2009

Lost i mobildjungeln

Hur ska jag veta vilken mobil jag ska köpa?

Känns som ett stort projekt och sätta sig in i alla funktioner och finesser innan jag lyckas förstå vad det är jag ska ha matchat med mina behov och till rätt pris!!! Bli alldeles trött av detta. Jag gillar inte att köpa tekniska prylar, så jag vill gärna köpa en som duger i några år... men det är väl näst intill omöjligt med tanke på tempot utvecklingen går.... får se hur det går :/

Lite förvirrad över detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar