Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

torsdag 3 december 2009

Smyckes verkstad!



Snart ska jag sätta igång med smycke tillverkning inför videon. Jag skapar silversmycken när jag har tid... nu har jag en del men jag tänkte pimpa upp dom med en massa halsband i form av läder, garn och pärlor. Jag vill få en lite rockigt sliten look... få se hur det går :P

Bilder kommer på lördag om det blir lyckat! Först måste jag ta en jogging tur och lite mat på det så ska nog kreativiteten ta nya tag... hoppas jag.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh så spännande med nya grejer. Jag ser fram emot bilder =). Hoppas annars allt är bra med dig Ida!! Stor kram Linda.

Skicka en kommentar