Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 7 december 2009

Trött och underbart glad :D

Att spela in musikvideon var en av dom roligaste saker jag gjort i mitt liv! Jag trivdes som fisken i vattnet och samarbetet mellan mig, Hanna, Stefan och Jens fungerade kanon. Vilka eldsjälar att jobba med. Jag var hemma strax före 2 i natt och även jag hörde Shiver på repeat i huvudet innan jag däckade :D
Det vart en 14 timmars arbetsdag med alla förberedelser. 14 fantastiska timmar. Längtar redan till Januari då vi ska filma sista delen och är så nyfiken hur redigering och klippning kommer att gå.

Tack Jens och Stefan för att vi fick chansen att jobba med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar