Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

onsdag 10 februari 2010

Ett steg i taget....


Jag är bättre på att vara vaken än på att sova! Spiraler av tankar...., idéer, drömmar håller mig vaken om nätterna. Det har varit så ända sen jag var liten!
Har jag dessutom ont i maggen är det kört!
Just nu känner jag mig fruktansvärt trött......nästan hög på sömnbrist. Det går i perioder, nu är det dags igen......
Längtar efter en natt med djup sömn. Jag har inte tid att vara trött och sjuk,
för imorn är det Last Leaf rep på kvällen! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar