Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 16 februari 2010

Fröken Hanna

Jag har känt mig som en fröken idag. Styrt och ställt bland tonårs tjejer!
Vi har fått till korografier och vilka som ska spela vilka instrument och vem ska sjunga vad o.s.v..... Dom är otroligt roliga att jobba med! Tror att jag har hittat min nisch, men mycke går att utveckla. Vi har en bra konsert att se fram emot!

Imorgon kommer favorit Jerker och favvo Ida hit till mig och äter middag. Äntligen ska vår lilla trio ses och snacka Last Leaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar