Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 22 februari 2010

Sången höll mig vaken

på vägen hem från Härnösand.
Jag sjöng på Idas och min låt "Colourfull rain" om och om igen tills jag hittade en ny känsla i låten. Ringde Ida och sjöng in den på hennes röstbrevlåda. När jag stannat för att tanka ringde hon upp och var helt med på noterna! Kul att du är PÅ Ida! Så kan det gå till!

Lägger upp nån till bild från helgen när vi fick se smakprovet på Shiver videon.
Ska kolla på den ikväll igen!:)
KUL

En nöjd Stefan, på språng till Umeå......

Hela bunten samlad.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar