Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 8 februari 2010

Nu kan jag bli nådd igen!




















Fick en mobbe av Emil i födelsedags present!:)
Höll på å strula med byten hit och dit, men nu verkar det funka. Å då blir jag glad! Testade spela in lite och den tycks palla min stämma. Grymt bra att ha när man kommer på spontana låtar! Mitt minne kan vara som en guldfisk, när jag vaknar nästa morgon och undrar vad jag gjorde för en hit igår kväll.
Men nu ska jag använda ny mobben!
Jo rå Ida, nu har även jag en fräsch mobbe, tror du mig inte så ring!:)
Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar