Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

tisdag 2 februari 2010

Närvärme


Söråkersfolketshus är en fantastisk förebild för alla folkisar i Sverige! Dom är verkligen en mötesplats med närvärme.
Öppna för nya idéer, välkomnande är som ett hus för folket borde vara. Varför har inte Sundsvall ett sånt folketshus? Jag stormtrivs där varje tisdag, då jag och Catharina går lös och musikhandleder hela dan!
Kanske Last Leaf får spela på en av deras Musikcafé framöver? Ska höra mig för!
Efter en händelserik dag, känner jag mig rikare på nya erfarenheter. Men fattigare på ork....
Magen pajade ikväll, så nu ska jag gå och lägga mig för att orka med mig imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar