Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

söndag 7 februari 2010

Kaffe i sällsynt solsken

Tack för idag! Kom ett soligt gäng och uppvaktade mig idag. Ida och Jenny var 2 av dom. Hade nästan sittplats till alla!
Nu i lugnet efter stormen, kastade jag mig över en rejäl bit kött och sen pianot, har nu tröttnat på att höra min röst gnola och kom på att det är måndag imorgon!
En ny vecka....varje dag har man chansen att börja om på nytt....men om man gillar det som det är då!? Runda, sen veckomöte,planering, lots och projektarbete o.s.v...
Äh, det är klart det finns en massa saker jag vill ändra på. Som t.e.x att ha mer tid till Last Leaf!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar