Om Last Leaf

Bloggen om bandet Last Leaf, Hanna Sjögren (sång & flöjt) och Ida Viklund (piano & sång).
Just nu spelas ett debutalbum in tillsammans med producent Jerker Häggström.


Lyssna på NIGHT TRAIN


Listen to Night Train @ SpotifyBuy Night Train @ iTunesBuy Night Train @ amazon.com

måndag 1 februari 2010

Last Leaf planering

Sitter och letar arrangörer till kommande spelningar, ansökan till Bilda ang replokal och annat.

Hanna sms:ade nyss och sa att pianot kommer att stämmas på onsdag innan vårt rep. Så sköööönt det ska bli med ljuva rena toner igen :)

Men tyvärr så kan jag inte sitta hela dan med Last Leaf. Jag måste in till stan och söka mer jobb. Dags och ladda upp mitt positiva jag till max...får så om dom kan motstå min charm. Dags att ta arbetsgivarna med storm :P
Ladda ladda ladda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar